duminică, 3 ianuarie 2010

Iubitului meu.


Stiu ca astepti un post pe blogul meu,

nu intentionasem sa fac asta,

tot ce am scris la lumina telefonului, pe bajbaite, tinandu-mi aproape respiratia sa nu te trezesc, este doar pentru tine (asa a fost "gandit" de la inceput si asa va ramane) (by the way, e la tine in portofel)...

nu e mare lucru,
e doar ceea ce simt,
sunt franturi din ceea ce am devenit langa tine, din ceea ce am devenit impreuna.

e o nebunie care cerea sa fie scrisa
si stii de ce?
pentru ca nu am nevoie de o ocazie speciala sa-ti spun cat de mult te iubesc.

sa incerc, de fapt, sa-ti descriu ceea ce simt (ffff vag, pentru ca mai mult decat atat, oricum nu ma ajuta cuvintele).

de restul,
saruturi
si
imbratisari
si
soapte
si
priviri
si
zambete
si
batai de inima
si
respiratii taiate
si
noduri in gat
si
fluturi in stomac
si....
eu.

doar pentru tine,
doar a ta.




Un comentariu: