joi, 2 iulie 2009

Pastila de poezie - tratament pe baza de cuvinte

Pentru informatii suplimentare, adresati-va medicului sau farmacistului.
Nu mie.


Când ai nevoie de dragoste
by Mircea Cartarescu

când ai nevoie de dragoste nu ţi se dă dragoste.
când trebuie să iubeşti nu eşti iubit.
când eşti singur nu poţi să scapi de singurătate.
când eşti nefericit nu are sens să o spui.

când vrei să strângi în braţe nu ai pe cine.
când vrei să dai un telefon sunt toţi plecaţi.
când eşti la pământ cine se interesează de tine?
cui îi pasă? cui o să-i pese vreodată?

fii tu lângă mine, gândeşte-te la mine.
poartă-te tandru cu mine, nu mă chinui, nu mă face gelos,
nu mă părăsi, căci n-aş mai suporta încă o ruptură.
fii lângă mine, ţine cu mine.

înţelege-mă, iubeşte-mă, nu-mi trebuie partuze, nici conversaţie,
fii iubita mea permanentă.
hai să uităm regula jocului, să nu mai ştim că sexul e o junglă.
să ne ataşăm, să ajungem la echilibru.

dar nu sper nimic. nu primeşte dragoste
când ai nevoie de dragoste.
când trebuie să iubeşti nu eşti iubit.
când eşti la pamânt nici o femeie nu te cunoaşte.

7 comentarii:

  1. Decupajul meu din poezia lui Cartarescu ar suna asa:

    când ai nevoie de dragoste nu ţi se dă dragoste.
    când vrei să strângi în braţe nu ai pe cine.
    fii tu lângă mine, gândeşte-te la mine
    nu mă părăsi, căci n-aş mai suporta încă o ruptură
    înţelege-mă, iubeşte-mă
    dar nu sper nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. pfoai...uite asa se vede diferenta dintre un scriitor consacrat (desi nu`s fana) si anca voicu novice intre ale poeziei...:)):))...glumesc ...sau nu (remember Miu)...si eu am tendinta sa vad jumatatea goala a paharului de ceva vreme...darrrrrrr Anca draga...speranta ne tine in viata.,...si asta din urma merita traita cu toate rahaturile ei...belive me...rasare soarele si pe strada noastra..ti puuuuuuuuuuuuuuup

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioana, sunt bine, scumpa...am avut si eu un moment artistico-mistic :P, stai calma...rasare soarele in vama si pentru noi. pup.

    P.S: ma bucur in schimb sa vad attitude change la tine...se vede ca vine vara si incepem sa privim totul mai cu relaxare...pana la urma, de ce sa ne facem noi riduri de la atatea incrancenari..

    RăspundețiȘtergere
  4. misto poezie da nu e scrisa de mircea fostuiubit credea ca il urasti

    RăspundețiȘtergere
  5. ce tiai dorii de ziua ta?

    RăspundețiȘtergere
  6. am auzit ca dj-ul de la ziua ta ie super frumos si un dansator foarte bun,ie adevarat

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place mircea cartarescu.e dragut blogul:)

    RăspundețiȘtergere