sâmbătă, 16 mai 2009

azi am inceput

azi am inceput sa postez chestii pe blogul asta nou-nout (apropo, stiu ca e stupid de usor sa-ti creezi un blog dar eu sunt tare mandra ca am reusit!)

azi am inceput programul de slabit...motivatie intrinseca enorma dar ispite ale naiba de multe dar eu promit sa ignor sunete propriului stomac si sa o ascult doar pe simo...aia nu ai voie, treaba ta dar nu ar fi recomandat, chiar mori fara aia?!?!?!...

azi am inceput sa-mi vopsesc parul sau cel putin mi-am dat silinta - n-a iesit nimic din (ne)fericire...a ramas la fix la fel dupa ce am stat 4 ore cu o chestie verde in cap...offf, doar femeie sa nu fi!

azi am mers la primul concert parazitii - nu m-au dat pe spate dar asta si pentru ca nu am avut voie!!! sa beau nimic, spre deosebire de 99,9% din populatia prezenta

azi am sarit in fata unei masini pentru prima data!!! nu intentionat, nu am ganduri suicidale, doar ca asa s-a intamplat. ce am invatat din asta? ca am reactii bune, cum am aparut in fata masinii, am si disparut.

azi am inceput sa alerg - chiar daca numai 10 min, tot se cheama inceput, nu?

azi...se incheie acum - mai sunt 3 min, oficial,
deci imi inchei si eu postul, sperand ca tot ce am inceput azi sa fie cu folos si mai ales, durabil

ex-butterfly

Un comentariu:

  1. uăs am zîs :p si mai ziceai ca nu faci nimic toata ziua :D uite cate inceputuri si cate facuturi in fiecare zi :D spor sa ai. muahaha!

    RăspundețiȘtergere