sâmbătă, 16 mai 2009

like a virgin

primul post si odata cu el primele emotii - incerc sa-mi las mainile sa curga pe tastatura ca sa-mi tin mintea ocupata sa nu ma gandesc la "de ce naiba fac chestia asta?", "cui o sa-i foloseasca?" si alte chestii de genul

dar iata-ma scriind

jurnalele, din cate stiu eu, sunt menite a fi intime (cel putin asa credeam prin generala si liceu cand scriam in niste caiete pe care apoi le ascundeam pe te miri unde doar sa nu fie gasite de careva) iar ce fac eu acum nu are clar nicio legatura cu intimitatea si totusi o fac. de ce? slava domnului, am prietene care sa-mi asculte delirurile si povestile mele de viata (sic!)...si totusi scriu..hmm

dar gata cu intrebarile - daca am invatat ceva din evenimentele din ultimul timp, asta am invatat - nu mai pune atatea intrebari si nu-ti fa atatea ganduri/planuri. oricum, se prea poate ca totul sa se duca intr-o clipa - so it's totally useless...

revin cu zbateri ale mintii/sufletului/zborului meu in curand,
imediat ce constientizez ca wow!!! mi-am facut blog...
(eu care nici macar nu am cont hi5 sau facebook)
- iata-ma dezvaluind si primul secret rusinos

cu sinceritate,
ex-butterfly

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu