luni, 18 mai 2009

"Nu atingeti exponata!!!"

totul in jurul meu dintr-o data s-a redus la chestii de mancare ce arata al naiba de bine (ok, recunosc, ce nu ar arata mai bine decat o cacao cu lapte sau o salata facuta de ieri?!?) si la cupluri de indragostiti ce se sorb din priviri.

de ce eu?

asta e intrebarea fireasca si irationala care-mi vine in cap...

incerc sa supravietuiesc prin jungla asta a grasimilor/proteinelor/hormonilor in exces...
si daca pentru grasimi trebuie sa depun un efort considerabil sa nu se mai vada (sa speram ca rezist astea 3 luni), m-am gandit sa fac ceva cu partea de hormoni,

nu, nu pe cale naturala asa cum multi poate v-ati gandit desi hmm...nu suna rau,

ci cu ajutorul medicinii, bineinteles :D- am fost la dermato sa mai salvez ceva din aparente.
da, ti-ai gasit!
am pierdut cursul de SPSS (am asteptat o ora jumate!!!) si 3 milioane!!!(consultatie+analize+o crema)
ce am castigat?!?!
speranta ca poate chiar merge tratamentul si o fata stoarsa de asistenta
astfel incat acum lumea chiar se holbeaza la mine pe strada

ma simt ca o piesa din muzeul strazii..."nu atingeti exponatele"...macar atat!!!
dar ce e mai trist e ca nu stiu in ce sector sunt...

noroc ca
"Avem di tati,
luati si va holbati" - grasimi, celulita, cosuri, suflet stors,stres, nesperanta, etc...
uitati-va voi mai bine,
poate mai gasiti ceva.

ex-butterfly

Un comentariu: