luni, 1 iunie 2009

Draga copilule,


A fost odata ca niciodata, o fetita slabuta (vb serios!!!) care a avut parte de o copilarie plina de un milion de intamplari minunate...

  • Papa fleasca (mancare "papa" facuta din pamant cu apa "fleasca"),
  • Papusi imbracate si schimbate de 15 mii de ori,
  • Magazin alimentar unde se vindea pe ecobani :P (frunze de plop),
  • Sarit garduri cand poarta era deschisa langa,
  • Cazut de 10 mii de ori cu bicicleta pana cand finally!! am stat pe doua roti,
  • Furat boambe/mere/caise de pe la toti cei din drumul spre scoala,
  • Mers la gradi de pe la 8 dimineata caci eram "morningness" de mica,
  • Remy la greu cu toata familia (mami care imi dadea piese pe sub masa, tati care zicea ca ma invata prost, sora-mea care se uita la mine cu mila "e si ea micaaaa"),
  • Clase si elastic pana noaptea tarziu,
  • Fete-filme sau baieti, melodii sau cantareti,
  • V-ati ascundelea tarziu in noapte sa ne putem folosi de intuneric in favoarea noastra,
  • Porcii (ce joc tampit!!!),
  • La popa la poarta e-o pisica moarta, cine-o rade si-o vorbi, o mananca coapta!!! (magic words sa tacem si sa ne punem la somn),
  • Pacala spus de bunica de fiecare data altfel,
  • Nea Marin Amza Pellea citit de tati,
  • Toate filmele vietii citite cu glas tare de mami chiar si cand noi nu mai eram acolo :P,
  • "Azi vreau clatite" "eu gogosi" si alte o mie de chestii facute de mami cat aruncam o privire din aia de copil inocent...,
  • Painici (total necomestibile) facute din aluatul bunicii (spre exasperarea ei) si savurate (!!!) de bunicul,
  • Desenele animate de la italieni (Rai Uno ruled),
  • "Tu ce te faci cand o sa fii mare?" "Printesa!!",
  • Diafilme pe pereti,
  • Ziua de nastere a lu sora-mea la care nu m-a invitat :(( desi se petrecea la noi in camera :D,
  • Dupa cate vreo boacana si cearta calumea, urma mereu linistitorul "Nu mai plange, mami, ca te doare caputul",
  • Povesti inventate in noptile fara somn si impartasite cu sora-mea (tot timpul erau cu happy end),
  • Inmormantari de pisici/caini cu tot tacamul si pomeni pe masura,
  • Permis de bicicleta de la revista cu benzi desenate "Mickey Mouse" (eram mare colectionara),
  • Schimburi de dubluri kindere mai ceva decat schimbul valutar,

si cate, si mai cate...

Sper sa mai gasesc din cand in cand cate o piesa din puzzle-ul asta iar imaginea intreaga sa fie plina de culoare, zambete si fluturasi.

Asta va doresc si voua, copii mai mult sau mai putin ascunsi in "emerging adults"!





3 comentarii:

  1. ioi daaaaaaaaaaaaaa..chiar ca...eu eram fascinata de barbie...pana i-am facut rochie de mireasa din perdeaua bunicii si mi-a povestit o duma cum ca o fetita a facut la fel si mama ei i o taiat mainile :((:(( (asta pt ca stia ca imi plac povestile doar daca nu au happy end)...cat d etare era ANca daca jucam si acum elastic....o dahhhhh

    RăspundețiȘtergere
  2. vaaaaaaaai ce frumooos!mi-au dat lacrimile, aveam de nevoie de amintirile astea minunate. cred ca m-ai convins in sfarsit de ce merita sa ai blog...multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. p.s. incercare
    de revansare pt amintirile frumoase:http://www.youtube.com/watch?v=OyFBlJkjKD8

    RăspundețiȘtergere