vineri, 19 iunie 2009

"Nu am chef azi, n-am chef de nimic..."



Traiesc drama timpului pierdut.

Primul pas, se zice in teorie, e sa constientizezi.
Al doilea care era?!?!?

Filosofia mea de viata din ultima luna - alerg sa fac lucrurile pe care nu le-am facut la timpul lor.
Dar nu merge intotdeauna.

Azi-noapte am experimentat un comportament tipic adolescentin terorizand oameni necunoscuti mie pe la 3 dimineata cu smsuri si telefoane incoerente - rezultatul: sentiment acut de penibilitate dimineata cand m-am trezit. O fi fost comportament acceptat la o varsta, acum sincer...nop!

"Bate fierul cat e cald"...si cand se raceste ce mai ai de facut - renunti? Doar atat? Asta e? S-a terminat?

Nu stiu.
Nu am chef sa gandesc.
Nu am chef sa-mi para rau de nimic.
Nu am chef sa astept un semn si asta pentru ca pur si simplu "nu e ok asa"
Nu am chef sa fiu dezamagita - de mine, de altii
Nu am chef sa o iau de la capat dar nici sa continui
Nu am chef sa ofer si nici sa primesc suport social
Nu am chef sa-mi fac planuri aiurea
Nu am chef sa fac eu primul pas
Nu am chef sa ma lamentez din cauza unui status, o amintire, o sclipire,
Nu am chef sa astept.
Nu am timp.



3 comentarii:

  1. anca draga...mai bine sa regreti ceva ce ai facut decat ceva ce nu ai facut (raportat la telefoanele de la 3)...and it was fun... e sanatos sa te mai si comporti cateodata ca un adolescent in etapa de emerging adulthood..se permite...ti pup..apropo..ai febra musculara?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am :P si mai mult, aseara am alergat 4 ture de Hasdeu = 15 min :)(si nici acum nu am)

    Mersi de incurajari...poate ne mai vedem la niste sedinte de tae bo - chiar, pot sa vin la tine ca si cand m-as duce la sala? beneficiez si eu de ceva oferta speciala la abonament? :P

    Sper ca te pregatesti intens pentru lectiile de gym de pe plaja din Vama. Eu imi pun sperantele in ele.

    pup

    RăspundețiȘtergere
  3. o dah...pe bune ca poti veni la me sa facem exercitii..nu de alta da singura e naspa..ca nu am motivatie intrinseca suficienta...daca vi si tu..macar tre sa fac ca sa te trag pe tine...si imi place sa urlu la u ca sa faci :D:D:D:D (in afara de intervalul 18-21 poti venii oricand)..apropo voi la ce ora mereti sa alergati?:D

    pup

    RăspundețiȘtergere