duminică, 7 iunie 2009

Scrisoare catre sufletul tau


Draga x,

Ce inseamna un prieten pentru tine si cat de infricosator ti se pare sa ai unu, doi pe care sa-i lasi dincolo de barierele impuse celorlalti?...

Da, sunt frustrata pentru ca am incercat sa-ti (re)castig increderea, prietenia cum vrei sa-i zici si cand credeam ca ne-am apropiat...zbang!! crudul adevar...

Stiu, si eu sunt independenta, si mie imi place sa ma descurc singura si mi-e greu sa zic "ajuta-ma.." nu vreau sa abuzez de timpul si disponibilitatea nimanui dar am o limita...pe care prietenii apropiati o trec...le ingadui asta pentru ca pana la urma, asta face diferenta intre ei si restul oamenilor din jur...

Tu cum functionezi?
Da-mi datele problemei si chiar daca nu sunt matematician innascut, promit ca o sa fac pe naiba in patru sa deslusesc pe x, pe y, pe z sau oricate necunoscute or fi...da, o sa uit de examene, de proiecte, de orice "problema", de mine, doar pentru ca meriti...meriti tot timpul meu!
vreau sa stii ca pentru mine
prieten e cel care te ajuta,
cel care te accepta in viata lui,
cel care te trage de maneca si-ti spune ca gresesti,
cel care te face sa-ti schimbi viata in bine,
cel care te ajuta sa impachetezi la un moment dat toate kkturile vietii - mai mult sau mai putin marunte,
cel care sta langa tine cand despachetezi si te ajuta sa sortezi ce mai e bun si ce nu din viata ta,
cel caruia nu ii pasa unde stai,
cel care te asculta,
cel care te incurajeaza cand aproape nu mai e speranta
si mai ales
cel caruia ii spui "ajuta-ma" inainte sa fie prea tarziu...

Draga x,
ajuta-ma!

pe mine de data asta - eu sunt cea care cere ajutorul, da - tu te descurci singur dar eu? cu mine cum ramane? ajuta-ma, te rog...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu