duminică, 14 iunie 2009

O altfel de iubire


Acum 5 ani faceam cunostinta intr-un mod care amesteca misterul, norocul si nebunia. M-a cucerit de prima data iar acum sunt fericita de fiecare data cand il vad doar pentru ca ma lasa sa-l redescopar iar si iar...
Sunt doi ani de cand suntem cei mai buni prieteni iar azi a fost motivul fluturilor mei in stomac.

Se poate intampla asa ceva? te poti indragosti de un oras? de un loc?

Iata ca da...
Sunt indragostita de Cluj si ma pregatesc de fiecare data ca pentru prima intalnire cand iau curba de pe Feleac iar Clujul se intinde tot la picioarele mele...
Ne-am promis unul altuia momente minunate, ne-am iubit in tacere 3 ani dupa care a urmat dragoste cu "nabadai" (inca 2) si o mie de intamplari tinute cu mare discrete intre granitele sale...

Care e diferenta dintre un oras si o fiinta vie?
  • Orasul te va primi tot timpul cu bratele deschise oricat de mult i-ai gresit, cu aceleasi locuri si o mie de amintiri ca intr-un volum scris si rescris de nenumarate ori de firea ta creativa, de urmele vietii tale petrecute acolo
  • Orasul nu va ajunge niciodata sa te urasca
  • Orasul te accepta trist, vesel, ingrijorat, timid, plans, ras...niciodata nu intreaba nimic, stie sa taca exact cand trebuie - el doar te observa si trece totul in "Cartea de impresii".
  • Orasul stie sa te faca sa te simti special chiar daca esti unul din cei peste 300.000 de oameni din viata lui

Ce iubesc la Cluj?
  • Ca inca ma lasa sa ma ratacesc pe strazile lui ca si cand fiinta mea ar fi pe acolo pentru prima data,
  • Ca imi aduce aminte de visele mele,
  • Ca stie sa ma cucereasca iar si iar,
  • Ca imi da fluturi in stomac atunci cand nimeni nu mai e langa mine sa o faca,
  • Ca m-a invatat sa fiu eu,
  • Ca stie mai multe lucruri despre existenta mea decat stiu eu insami (si e discret),
  • Ca stie sa observe in tacere,
  • Ca e exemplul perfect de dragoste la prima vedere care poate dura ani (5 pana acum),

De ce iubesc Clujul?
  • Pentru ca e,
  • Pentru ce e,
  • Pentru ce am devenit eu de cand traiesc aici.

Sunt fericita ca traiesc in Cluj si lucrul asta merita toate sacrificile, pe orice plan (sunt mai sigura de asta decat de oricare cognitie asemanatoare despre fiinte vii, cu precadere masculine).
Sunt recunoscatoare pentru intalnirea cu el.

P.S: nu-mi reneg originile (nascuta in Craiova - Dolj cu domiciliu stabil in Slatina-Olt, din bunici doljeni si teleormaneni), doar recunosc meritele altor locuri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu