duminică, 21 iunie 2009

Strategie de coping la sesiune - proiectia vacantei


Pentru mine, o saptamana nu e mult...

Ce se intampla la sfarsitul saptamanii?
26 iunie 2009, ora 12.00 - sfarsitul celei de-a patra sesiuni din viata mea de student.

Inceputul vacantei!!!!

Ce ma tine in viata printre cele n chestii de facut la proiectele vietii si cele tz chestii de invatat pentru examenele ramase?

Gandul la vacanta.
Doar el.

Pentru mine, o saptamana nu e mult - urmeaza apoi
  • vizita la Zalau - Deea, here i come!!!
  • statul ca un trantore pe plaja din Vama - ooo, da! Ioana, pregateste exercitiile de tae bo, Diana, versurile de la Vama Veche si in rest, las totul in seama la "vantul din Vama Veche..."
  • home sweet home...cat sa-mi fac bagajele repede
  • ISWINT...vin! si abia astept! si timisoara, in sfarsit facem cunostinta!!!!
  • Summer Camp, nu stiu exact unde o sa fii dar nu scapi de o vizita scurta, asa, ca intre 2 locatii de vacanta
  • Maramures, ne intalnim din nou, se pare, vara asta - amintirile ma rascolesc...prima tabara a fost la Ocna Sugatag...o, ce vremuri!!!
  • Bistrita si caluti, va vizitez si pe voi - sper ca o sa imi descopar special skills in ale hipismului - oricum, mor de nerabdare sa incerc
  • Delta, sper ca ajung sa facem cunostinta, cumva, candva, eventual in timpul festivalului Anonimul
  • Retezat - imi doresc mult sa mai fiu acolo sus, on the top of the world - sa respir aerul mult prea rarefiat de la cei peste 2000 de metri altitudine
  • iar de restul, Arcalia (Next),
  • Cluj (sesiune de restante/mariri),
  • casa, bunici, prieteni
Da, planurile astea merita un ultim sut in fund sa scap de cate mai am de facut.
Pragmatic vorbind, 26 iunie vine oricum - si daca sunt pregatita si daca nu
dar timpul, din pacate, e perceput subiectiv
asa ca, cele 5 zile ramase o sa mi se para o vesnicie!!!
iar cele 3 luni de vacanta, o clipa :(

Carpe diem!!!

4 comentarii: