miercuri, 17 iunie 2009

Shhhhhhh...aici se traieste!

Reteta unei zile a la Cluj:

Se trezeste de la 7 jumate ca pana pe la 8 si ceva sa pregatesti pranzul cu 600 de calorii si max 51 proteine, se insfaca pachetelele, ceaiul, apa, materiale, etc si se posteaza in fata la BCU pe la 10.00,
Si ca sa nu te simti vinovat in plina sesiune, te uiti peste cursuri pana pe la 16.00 cand somnul e mai puternic decat tine,
Se intinde/doarme/odihneste o ora,
Se trezeste (se mai arunca un ochi peste cursuri - optional!)
Se imbraca si se fuge la

Conferinta/lansare de cartre Dan Puric

Se asculta activ, se mediteaza in tacere si se ia aminte:
"Tata, de ce crezi in Dumnezeu?"
"De Hegel"
(conversatie intre Dan Puric si fiul sau)
Mi-as dori ca intr-o zi sa inteleg si eu pe deplin sensul cuvintelor [(astora) si nu numai].

Si pentru ca ziua sa se incheie cum trebuie, "Nunta muta" la Arta dupa ce l-am racolat pe mancatorul de pseudo fast-food (mutatie care seamana izbitor cu sandwichul facut in casa dar atentie!!! NU E) de pe Eroilor (nu-l luase de acolo, ca macar e mancator care se respecta - consuma din fast-fooduri mai stilate, nu ca alea de pe Eroilor)

De restul, baga tu niste pantomima, Puck...

N.B - "fast food" nu se numeste "fast" neaparat pt ca ti-l pregateste repede, ci pt ca se mananca repede, aspect care amplifica efectul negativ asupra organismului, mai ales daca este consumat in locuri neaerisite precum salile de cinema.

2 comentarii:

  1. Salutare, Anca!
    mai...subiectul Dan Puric mi se pare tare interesant. Personal, am inceput sa citesc doar prima carte a lui, aceea al carei nume imi scapa acum, dar pe care am vazut-o pana si prin biserci, la vanzare...dar nu am reusit sa o termin. Si nu pt ca nu mi-as putea face timp, ci pt ca, analizand logic, cartea da mesaje contradictorii. Se vorbeste despre mununatia credintei, linistea pe care ti-o da iubirea, nevoia de intoarcere catre valorile autentice,enuntand totul intr-o maniera care incita moderatia,modestia.Ei bine, la calapodul discursului, intalnim o ura nestinsa fata de hotii neamului, de comunisti (care daca imi amintesc eu bine, sunt injurati la propriu) si, apan una alta, iubirea adevarata a semenilor include toti semenii. Nu doar biserica te invata acest lucru. Psihoterapia, budismul te invata acelasi lucru. In fapt, creativitatea, spontaneitatea si geniul nu pot trai, parerea mea, in simbioza dragoste-ura, mai ales cand nu doar simti, ci si transmiti, deci ai functie de formator, aceste aspecte.
    Psihologic vorbind, inteleg cat de cat situatia. De vreme ce vorbim de un artist care isi da viata in diverse forme, care fac dezirabile social manifestarea polaritatilor ca mai sus numita, e de acceptat. Dar atat. Ne oprim la teatru, dans, scris, ce mai face el...Problema este ce ramane dincolo de aceste manifestari culturale?
    Cu toate ca mult mai discreta, Oana Pellea tine niste prelegeri geniale, in care deschiderea ei te face sa plangi la propriu, dar femeia asta nu huleste. Cred ca asta e cel mai bun verb pt descrierea lui Puric...a huli... Asa, ca teorie, daca impartim scrierile in doua, cu si fara implicatie politica... avem lecturi bune, dar nu luate ca intreg!

    ps: iar parerea despre dualitatea lui mi-a intarit-o si Andreea, ai carei colegi de la facultate l-au sunat pt a-l invita la nu stiu ce zile ale lor si i-a facut albie de porci...nu am inregistrarea convorbirii, ca sa fiu sigura ca albie si nu altceva, dar o discutie dezamagitoare a fost (nu spun chiar tot cat stiu, pt ca suna a barfa)....... Dar MAREA MAREA PROBLEMA este: Unde pana mea sunt valorile???? daca pana si Liiceanu s-a admis ca a plagit teza de doctorat...apoi nu cred ca mai avem ce sa cerem.
    In plus..imi este tot mai clar ca Romania nu are fond de inovatie, in toate domeniile avem doar sintetisti cum le zic eu, adica oameni deosebiti care fac sinteze bune, dar nu au nici o contributie originala. Poate stii tu vreuna si ma mai linistesti...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu dau feedback la feedback :P

    dar
    e clar ca parerile noastre sunt subiective (si diferite) in functie de experienta/cunostinte, etc.

    De exemplu, colega mea de camera a organizat conferinta cu Puric si s-a rezolvat printr-un telefon (omul a fost foarte amabil, deschis) - a luat masa cu el si totul a fost foarte normal, firesc. Am avut ocazia sa-i cunosc si pe "pustii lui" din trupa de teatru "Passe Partout" si m-au impresionat foarte mult - iar ei afirma ca datoreaza felul de a fi lui Puric so...nu poate fi atat de rau.

    Cat despre mesajele pe care le transmite el, apreciez charisma si modul de a imbina aspectele religioase cu cele contemporane, foarte bine ancorate in realitate.

    Mi-as dori fff mult sa o ascult pe Oana Pellea.

    RăspundețiȘtergere